7 Kommentare
  1. great photos! this looked like such a lovely festival!

    lifeisashoe

    AntwortenLöschen
  2. Sehr hübsches Outfit!! Für mich wäre die Kräuterkunde und Meditation was gewesen :) Ich genieße noch die letzte Woche Urlaub in Montenegro bevor es wieder mit dem Ernst des Lebens anfängt. Habe nun meine Masterplatz-Bewerbung abgeschickt und hoffe, dass sie nicht umsonst war^^
    Allerliebste Grüße,
    Andrea

    AntwortenLöschen
  3. Looks like a wonderful place. I don't know if I would be able to relax but I hope so.

    / Avy
    http://MyMotherFuckedMickJagger.blogspot.com




    AntwortenLöschen
  4. I love the artistic/ hippie/ bohemian vibe of this place....seems like the place to be in Summer! I liked that photo with dream catcher....and that painting that guy was painting is pretty impressive.

    You look fabulous in all black...I think I remember this look from lookbook.

    thanks for visiting my blog, I'm a bit late in replying because I went on a short vacation in meantime.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  5. Das sieht so wundervoll aus und hört sich mega cool an! Weiß gar nicht was ich dazu groß schreiben soll, außer das ich dort auch gern gewesen wäre, so wie du es beschrieben hast! :)

    Liebe Grüße
    Jasmin von nimsajx.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  6. lovely post and blog! I follow you on GFC
    please refollow me here on GFC too
    thanks
    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/2015/08/my-wishlist-by-shein.html

    AntwortenLöschen